0 ₴ Кошик
Вибране
Порівняння
Каталог товарів

Знаменита сфера HoReCa - Ким затребувана і кому вигідна?

Як тільки зустрічається термін HoReCa, так моментально починає витати десь поруч аромат смачної кави. Настільки звична асоціація цього сегмента з кав'ярнями, що багато хто навіть не підозрюють, до яких саме сфер діяльності може відноситься даний термін.

Що таке HoReCa?

Термінологія бере свій початок від перших двох літер зі слів - Hotel, Restaurant, Catering (готелі - ресторани - кафе або кейтеринг). З чого можна зрозуміти, що це слово не відноситься всього-лише до кав'ярень, а має більш широке тлумачення. Хорека ближче слово для слов'ян, яке використовують:

  • ресторатори,
  • готельєри,
  • оператори постачальники товарних лінійок або обладнання для даного сегмента та інші учасники ринку, що працюють у сфері гостинності.

Відповідно до вищевикладеного до Хорека відносяться всі сфери діяльності, де надаються послуги громадського харчування або гостинності. Але варто зауважити, що до цього терміну можуть належати наступні товари:

  • спеціалізоване обладнання,
  • текстиль,
  • уніформа,
  • нехарчові й харчові витратні матеріали,
  • декорація і відповідні вироби,
  • послуги освітлення та інше, що може відноситися до ресторанного або готельного бізнесу.

Особливості продажів в сегменті ХоРеКа

Для бізнесу, що має за основу характер гостинності, велике значення має правильний вибір товарів. У будь-якому з напрямків будь-то ресторан, виїзні церемонії, оренда апартаментів або готельний будинок, продаж здійснюється через почуття споживача.

Наприклад, піднести чудовий напій в неякісному одноразовому стакані, буде прийнятним, якщо це відповідає позиціюванню каво-точки. І в той-же час, подати низькоякісну каву в гідній тарі в брендованому закладі, стане початком провалу всього бізнесу для цієї торгової точки.

Кожен з представників кінцевого продажу товару споживачеві, задає власний тон і визначає потреби своєї цільової аудиторії, для якої створюється відповідна атмосфера.

HoReCa для кафе, барів, ресторанів

Одноразовий посуд та інші товари, представлені на сайті компанії GLORIA CUPS, на належному рівні покривають всі потреби закладів від каво-точки до рівня елітного ресторану.

Для ресторанів

Навіть в самому презентабельному місці громадського харчування заведено мати одноразовий посуд, а також пакувальну тару для підготовки страв на винос. До того ж, складно уявити столик в ресторані, який не укомплектований витратними елементами, такими як:

  • стікова продукція,
  • зубочистки,
  • серветки або інша атрибутика індивідуального характеру.

Для каво-точок

Особливості маленьких острівців пропонуючих "каву з собою" відрізняються мобільністю, малою площею, але водночас пропонують широкий асортимент штучних товарів. У подібному бізнесі цінність мають:

  • снекова продукція,
  • продукти швидкого приготування,
  • якісний одноразовий посуд,
  • атрибутика для виносу готових напоїв і маси інших товарів із закладу.

Для готельного бізнесу

Невіддільною частиною кожного гостьового будинку "будь-якого масштабу" є — наявність елементарних предметів привітного прийняття гостей. В кожному окремому випадку визначається індивідуальна лінійка для закупівлі цих товарів.

Успішність сегмента Хорека

Будь-який заклад буде успішним тільки в тому випадку, якщо будуть враховуватися потреби цільової аудиторії, в кожному окремому моменті. Для гостьових будинків важливо надати атрибутику, з якою кожен клієнт відчує турботу. Наприклад, для економ апартаментів буде актуально рідке мило з дозатором, тоді як для готелю дорожче, підійде тільки індивідуально упакована атрибутика — мило, шампуні, капці та інше.

Точно також і в ресторанному бізнесі. Є товари відповідні як для економ-сегмента, так і для закладів дорожче, але існують і ті, що можуть бути використані вдало в одному, і зовсім провальні для іншої установи.

Виходячи з цієї формули, слід усвідомлювати тільки одну постійну складову успішності — це задовольнити потреби своєї цільової аудиторії.

Специфіка сфери послуг в сегменті HoReCa

Устаткування, товари, цінова політика закладу — ніщо, якщо не стежити за порядком в закладі будь-якої масштабності. Чистота посуду, оснащення, окремих кімнат і елементів, в тому числі й персоналу, задає настрій відвідувачам. На продаж впливає абсолютно будь-яка деталь — запах, стерильність, якість упаковування, зовнішній вигляд і звичайно-ж привітність персоналу.

Для підтримки чистоти закупівля продукції для будь-якої сфери Хорека проводиться завжди оптом, тому як несвоєчасне спустошення вкрай важливих засобів, веде до зниження репутації для закладу.

Побутова хімія та господарські товари, поряд з іншими товарами, обов'язково повинні поповнюватися вчасно і бути в постійній наявності.

Що важливо для сфери послуг в сегменті Хорека

Як і в будь-якому бізнесі, вдало підібраний Постачальник — завжди на вагу золота і здебільшого, задає особливий режим роботи для підприємства. Компанія GLORIA CUPS створила особливу лінійку товарів, яка покриває практично всі потреби кафе, ресторанів, кейтеринг і готельного сервісу:

  • одноразові стакани й посуд, включаючи особливі види (салатники, соусники та інше);
  • мішалки, трубочки, зубочистки й т.д.;
  • чай, кава та інші напої;
  • сиропи для кави;
  • солодощі, батончики, швидко-супи та інше;
  • атрибутика для виносу;
  • господарська продукція, побутова хімія та інші реквізити, що можуть закрити велику частину споживаних товарів у сфері хорека.

Оперативний збір товару, своєчасна доставка та інші плюшки наприклад, у вигляді наявності "щотижневих акційних товарів" - це відмінний пріоритет у виборі саме цього постачальника для більшості клієнтів GLORIA CUPS.

Менеджери організації завжди приділяють увагу кожному клієнту, допомагають з вибором, а також нагадують про режим постачання, що дуже важливо для багатьох зайнятих підприємців в сегменті HoReCa.

Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар